Telstar Old Boys–Walking Football EDO 5-3

Verrassend goed en effectief voetballend begon EDO de uitnodigingswedstrijd tegen de OLD BOYS van Telstar. Binnen een kwartier zette EDO met drie fraaie treffers de witte leeuwen op afstand: Dat had niemand gedacht na de grote nederlaag van de jubileumwedstrijd in het EDO-stadion.

Een schlemielig tegendoelpunt luidde echter de ommekeer in en het frisse beginspel verwaterde. Net voor rust trok Telstar de score gelijk: 3 – 3.

De tweede helft liet Telstar een compleet nieuw team opdraven om de meer dan 16 aanwezige allemaal te laten spelen. De complimenten gingen echter naar onze jongens die knap volhielden en de uitslag konden beperkte tot een 5 – 3 nederlaag.

Volgend jaar hebben we Telstar weer uitgenodigd om de sfeervol en sportief verlopen wedstrijden een jaarlijks tintje te geven.

Fred Kroonsberg
Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!